Տարիներ առաջ բանաստեղծուհի, մանկագիր, մանկավարժ Անահիտ Սարգիսեանի շնորհիվ ծանոթացա Իզաբել Փեշդիմալջեանի հետ:
Առիթը հուզիչ ու պարտավորեցնող էր. Անահիտը Զաբելի միջոցով գումար էր ուղարկել` «Հայ Ձմեռ պապ» բարեգործական հիմնադրամի անապահով գյուղաբնակ ընտանիքներից մեկի համար կով գնելու նպատակով: Այս նվիրատվությունը յուրահատուկ թանկ պարգև էր, քանի որ Փարիզի «Դպրոցասեր» մանկապարտեզի սաներն էին հանգանակել Մարտակերտում ապրող Շիրինյանների բազմազավակ ընտանիքի համար: Պատվիրել էին կովիկի անունն էլ «Փարիզ» դնել:
«Ինձ կրակը գցեցին»,- ժպտալով ասում է Զաբելը,- «կարծում էի` գումարը կհանձնեմ ու վերջ, կազատվեմ, բայց այդ օրվանից ոտքս կապվեց»:
Իսկապես, Զաբելն ինքն էլ մի շարք կրթական, առողջապահական ու հումանիտար ծրագրերի նախաձեռնողն ու մասնակիցը դարձավ:
Ժամանակի ընթացքում գործնական հարաբերությունները վերածվեցին իսկական ընկերության և ընտանեկան բարեկամության:
Մի օր Զաբելը նարնջակարմիր կազմով մի գիրք բերեց: Վիլյամ Սարոյանի «Իմ անունն Արամ է» (My Name Is Aram) գրքի մի հին, բայց լավ պահպանված օրինակ էր` Փեշդիմալջեան գերդաստանի անգին մասունքներից մեկը, որի տիտղոսաթերթերին ու վերջին էջին Սարոյանի ձեռագիրն էր` իր պես խոշոր, գեղեցիկ ու ազնվական:
Կազմը բացելով` աջակողմյան էջն ամբողջությամբ բռնող հետևյալ ընծայագիրը կարդացի. «Տիկին Արամին, իր որդուն ու դստերը: (Արամն իմ ընկերն էր): Բարեմաղթանքներ, հաջողություն և առողջություն` մշտապես: Անկեղծորեն` Վիլյամ Սարոյան, Փարիզ, ապրիլի 22, 1976 թվական»:
Զաբելը պատմեց այս գրքի պատմությունը. «Հայրս` Արամ Փեշդիմալջեանը, Փարիզի Լաֆայեթ փողոցի թիվ 60 հասցեում «Լes diamantaires (Ադամանդներ)» անունով ռեստորան ուներ: Սարոյանը Փարիզ այցելելիս սովորություն ուներ ճաշել մեզ մոտ:
Ուտող-խմող մարդ էր, սիրում էր ճաշակել իր հին հայրենիքի կերակուրը, մտերիմ էր ծնողներիս hետ, մայրիկիս էլ տիկին Արամ էր կոչում: Հայրիկիս մահվանից հետո էլ շարունակում էր հաճախել: 1976 թ. ապրիլի 22-ին էլ, փաստորեն, ճաշել է մեր ռեստորանում և մայրիկին է նվիրել իր գիրքը:
Ես չեմ հիշում մանրամասները, բայց մի բան հաստատ է` այս գիրքը դարձավ մեր ընտանիքի փայփայած մասունքներից մեկը: Ավաղ, ոչ ես, ոչ էլ եղայրս` Րաֆֆին, զավակներ չունենք: Խորհրդակցեցինք, որոշեցինք, որ ճիշտ կլինի` գիրքը Հայաստանում լինի և պատկանի քո որդի Արամին»:
Իրեն հատուկ սակավա(խորա)խոսությամբ, պահը դրամատիկացնելուց լիցքաթափելու միտումով` «Է, ասանկ եղավ», - գրքի պատմությունն է եզրափակում Զաբելը:
Հիմա` շուրջ կես դար անց, գիրքը դարձել է նաև մեր ընտանիքի մասունքը: Անցնելով բարության, բարեգործության, ընկերության անիմանալի ճանապարհներով` այն ժամանակ ու սահմաններ չճանաչող սարոյանական հանճարի լույսն է տարածում մեզ վրա:
Ծանոթացեք խմբագրական քաղաքականությանը և հաստատեք, որ համաձայն եք մեր խմբագրական քաղաքականության հետ:
Դառնալով «ՀԱՅԵՐ» համահայկականմեդիահարթակ նախագծի անդամ, Դուք ազատ եք «ՀԱՅԵՐ» համահայկականմեդիահարթակի Ձեր անձնական մեդիատարածքում տեղադրվող Ձեր հրապարակումներում (հոդված, ակնարկ,վերլուծություն,ուսումնասիրություն, նոթևայլն) արտահայտելու Ձեր կարծիքը, տեսակետը, դիրքորոշումը, սակայն մենքունենքխմբագրականքաղաքականության ընդունվածսկզբունքներ, որոնքԴուքևս պետքէընդունեք:
Եթեչեքընդունում մեր խմբագրական քաղաքականության սկզբունքները, Դուքչեքկարող դառնալ մեր համայնքի անդամ:
Ինչ խոսք, պարտադիրչէ, որ Դուք կիսեք մեր խմբագրական քաղաքականության սկզբունքները: Այսօր արտահայտվելու հարյուրավոր հարթակներ կան՝ սոցիալական ցանցերից մինչև սեփական բլոգային տիրույթներ:
Ուղղակի մենք ունենք ընդունված սկզբունքներ և ուզում ենք, որ «ՀԱՅԵՐ» համահայկականմեդիահարթակում ընդգրկվեն մարդիկ, որոնք ընդունում են դրանք:
Մեզ համար կարևորը ՊՐՈՖԵՍԻՈՆԱԼ խոսակցությունն է կոնկրետ ոլորտների շուրջ, որում էլ տեսնում ենք ՓՈԽԵԼՈՒԵՎՓՈԽՎԵԼՈՒ փիլիսոփայությունը:
Մենք հրապարակելու ենք բացառապես ՍՏՈՒԳՎԱԾ, ՀԱՎԱՍՏԻՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆ, ՓԱՍՏԱՐԿՎԱԾԿԱՐԾԻՔևՏԵՍԱԿԵՏ, ԽՈՐՔԱՅԻՆՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ, ՊՐՈՖԵՍԻՈՆԱԼՄԻՏՔ՝ շարադրված չաղարտված լեզվով, հարգալից, բարեկիրթտոնով:
Դուք իրավունքչունեք Ձեր հրապարակումներում օգտագործել ԱՆՎԱՆԱՐԿՈՒՄՆԵՐ, ցանկացած տեսակի ԱՆՎԱՅԵԼ, ԱՆՊԱՐԿԵՇՏ բառեր և արտահայտություններ, դրանց փոխարինող ԽՈՐՀՐԴԱՆՇԱՆՆԵՐ, ՆՇԱՆՆԵՐ, ԱՐՏԱՀԱՅՏՉԱՁԵՎԵՐ և այլն, այդ թվում՝ տառերի մտածված, ակնարկող բացակայություններ, կետադրական նշաններով՝ բազմակետեր, փակագծեր և այլն, արվող ակնարկներ, լեզվական աղավաղումներ:
«ՀԱՅԵՐ» համահայկական մեդիահարթակը բացառիկ նշանակություն է տալիս լեզվական խնդիրներին, լեզվի անաղարտությանը օգտատերերի նյութերի շարադրանքներում՝ ընդունելով միաժամանակ այն, որ լեզուն զարգացող երևույթ է:
Դուք չեքկարողտեղադրել անպարկեշտ բնույթի տեղեկատվություն, ՊՈՌՆՈԳՐԱՖԻԱ, ԲՌՆՈՒԹՅՈՒՆ, ԴԱԺԱՆՈՒԹՅՈՒՆ պարունակող, քարոզող տեքստեր, պատկերներ, նկարագրություններ, կենդանիների հետ անմարդկային վարվելու օրինակներ, սուիցիդի դրդող սադրիչ նյութեր, հրապարակումներ, անչափահասների իրավունքները, մարդու անձնական իրավունքները, անձնական կյանքի անձեռնմխելիությունը խախտող բնույթի տեղեկատվություն՝ տեքստեր,լուսանկարներ, արտահայտություններ և այլն:
Մենք ԱՆԹՈՒՅԼԱՏՐԵԼԻ ենք համարում որևէ կերպ վիրավորել որևէ մեկին, քննարկել որևէ մեկի ԱՆՁԸ՝ԴԻՐՔՈՐՈՇՄԱՆկամՏԵՍԱԿԵՏԻ, ԿԱՐԾԻՔԻփոխարեն, սեփական կարծիքի, տեսակետի կամ դիրքորոշման արտահայտումը պայմանավորել այլոց կամ նրանց տեսակետը, դիրքորոշումը անվանարկելով, տարածել սպառնալիքներ, վարկաբեկիչ բնույթի տեղեկատվություն, մարդու պատիվն ու արժանապատվությունը, գործարար համբավը վիրավորող՝ այդ թվում և այլ օգտատերերին կամ երրորդ անձանց վերաբերվող:
Մեր սկզբունքներին դեմ է ազգային, կրոնական կամ այլ կարգի անհանդուրժողականություն հրահրելը, ծայրահեղական մոտեցումներ պարունակող նյութեր տարածելը, հանցավոր գործունեությունը խրախուսելը, պետական, ռազմական, առևտրային գաղտնիք պարունակող տեղեկատվություն տեղադրելը:
Արգելվում է օգտատերերի կողմից գովազդային նյութեր, այդ թվում և քաղաքական, այդպիսի երանգավորում ունեցող տեղեկատվություն տարածելը, սպամեր ուղարկելը, այլ իրավունքներ և շահեր խախտելը:
Մենք մեզ իրավունք ենք վերապահելու «ՀԱՅԵՐ» համահայկականմեդիահարթակում չտեղադրել մեր համայնքի անդամ դարձած օգտատերերի բոլոր այն հրապարակումները, որոնք կխախտեն վերընշյալ պահանջները, այն հրապարակումները, որոնք մենք հիմնավորված կգտնենք, որ չեն համապատասխանում «ՀԱՅԵՐ» համահայկականմեդիահարթակի խմբագրական քաղաքականության սկզբունքներին:
Դա չի նշանակում, որ մենք դեմ ենք լինելու որևէ երևույթի քննադատությանը: Մենք լինելու ենք բաց և գնահատելու ենք բացախոսությունը, բայց և հարգելու ենք այն սկզբունքները, որոնք միջազգայնորեն ընդունված են որակյալ բովանդակություն արտադրող Մեդիայի կողմից:
Բ. Կատարել վարնագրայինքաղաքականությանմիջամտություն՝առանցվնասելունյութերիբովանդակայինկողմին:
Գ. Առարկություններ ներկայացնել լեզվական խնդիրների հետ կապված՝ բացառությամբ գրական ստեղծագործությունների լեզվի:
Դ. Որոշել նյութերիհամապատասխանությունը կամ անհամապատասխանությունըմերխմբագրականքաղաքականության սկզբունքներին:
Ե. Չթողարկելայն նյութերը, որոնք չեն համապատասխանում խմբագրական քաղաքականության սկզբունքներին:
Զ.Նյութերի հեղինակների հետ կատարել որոշ ճշգրտումներ՝ կապված նյութերում առկա տեղեկատվության, լեզվական խնդիրների, շարադրանքի և այլ հարցերի հետ:
Վեճերըմոդերատորներիհետանթույլատրելիեն:
«ՀԱՅԵՐ» համահայկականմեդիահարթակի խմբագրական քաղաքականության սկզբունքների անհամապատասխանության հետևանքով չտեղադրված հրապարակումների համար՝ անկախ դրանց քանակից և պարբերականությունից, «ՀԱՅԵՐ» համահայկականմեդիահարթակըպարտավորությունչիկրում:
Օգտատերըներկայացնելովիրհրապարակումը «ՀԱՅԵՐ» համահայկականմեդիահարթակում, հրապարակայնորենհայտարարումէ, որինքըտեղյակէ «ՀԱՅԵՐ»համահայկականմեդիահարթակիխմբագրականքաղաքականությանսկզբունքներին, համաձայնէդրանց և պարտավորվում է մնալ այդ սկզբունքների սահմաններում:
Պահպանելով օգտատերերի հրապարակումները իրենց անձնական մեդիահարթակներում՝ տեղադրված մեր կողմից օգտագործվող սերվերային տարածքներում, մենք չենք հավակնում լինել իրավունքի կրող՝ կապված օգտատիրոջ հրապարակումների իրավունքների հետ:
«ՀԱՅԵՐ» համահայկականմեդիահարթակը պարտավորվածություն չունի վերադարձնել օգտատերերի նյութերը, գրախոսել դրանք, տալ կարծիք, մեկնաբանություն և այլն:
«ՀԱՅԵՐ» համահայկականմեդիահարթակի միջոցով չի թույլատրվում որևէ կերպ տարածել ուրիշների ինտելեկտուալ սեփականությունը, երրորդ անձանց սեփականությունը: Դա հանդիսանում է անօրինական գործունեություն:
Օգտատերը պարտավորվում է չտարածել ուրիշի կամ երրորդ անձանց ստեղծած բովանդակությունը: Օգտատերն ինքն է պատասխանատվություն կրելու նմանօրինակ գործունեության համար: