«Ազգային գիտակցության ճահճացումը...». ԱՐՄԵՆ ԳՐԻԳՈՐՅԱՆ
1. Անգեղակոթի ժողովի արժեքներ կրողների և Պֆալցի կայսերընտիր իշխանի, Ֆրանսիայի թագավորի, Հռոմի պապի վրա հույս դնողների հոգեզավակները չեն կարող լինել երկիրը զարգացնող վերնախավ:
2. Ազգի դժբախտությունը սկսվում է հարմարվող՝ վախկոտ կամ ագահ, անհատներից:
Իր համերկրացուց կամ օտարից վախեցողը կամ նրանց վաճառվողն ազգի դժբախտության առաջին մեղավորն է:
3. Ասում են՝ դժգոհ էր հասարակությունը:
Այդ դժգոհների ցանկում քիչ չեն նրանք, ովքեր «սուրբ իննսունականներին» մասնակցել են «Մեծ թալանին»: Զզվելի են նրանք, ովքեր այդ ժամանակ «կերել են», իսկ հիմա սուրբ են ձևանում, բայց հազար անգամ ավելի գարշելի՝ նրանք, ովքեր՝ Արշակ թագավորի նախարարների նման, ուրանում են իրենց հարստանալու հնարավորություն տվողներին:
4. Առաջին քրիստոնյա ազգ՝ առաջին տպագիր գիրք ունեցանք 1512 թվականին:
Հազար տարի դեգերել ենք Եվրոպայում, Ռուսաստանում: Չե՞նք ամաչում՝ մասնակից չդարձանք արևմտյան և ռուսական քաղաքակրթությունների զարգացմանը: Բավական չէ, որ մեր հողում չկարողացանք, օրինակ, Սերվանտես, Գյոթե, Մոլիեր, Շեքսպիր կամ Պուշկին ծնել, օտար ափերում էլ զլացել ենք Սպինոզա, Դիզրայելի, Էյնշտեյն, Մեչնիկով, Կորչակ կամ Մայմոնիդ լույս աշխարհ բերել:
Լեոն տալիս է այդ հարցի պատասխանը. Թիֆլիսում, ΧΙΧ դ. 2-րդ կեսին, հայերը նախընտրում էին, որ իրենց զավակները դառնան «կոմերսանտ»՝ վաճառական:
Համաշխարհային քաղաքակրթությո՞ւ ն: Ո՛չ, չենք լսել: Մեկ էլ չմոռանանք, թե ինչ է ասել հայտնի հարուստը, երբ ծանոթացել է Թումանյանի հետ...:
5. Ո՞վ է ասել, որ մեր դաշնակիցների շահը պետք է համընկնի մեր շահերի հետ կամ զոհաբերվի ՝ հանուն մեր շահերի:
Լրիվ մանկամի՞ տ ենք, թե՞ մեզ հիմարի տեղ ենք դրել:
Մեր ազգում մարդիկ կան, ում բակից ձմեռ օրով հնարավոր չէ ձյուն վերցնել, ուր մնաց ՝ կյանք տան մեր հարևանի համար: Բա այդ դեպքում ինչպե՞ ս ենք հանդգնում օտարից զոհեր պահանջել:
6. Այլևս փաստ է՝ այն ժամանակ, երբ քաղաքական գործիչը հաղթում է զինվորականին, ազգը կանգնում է կործանման եզրին: ΧΙΧ-ΧΧ դդ.՝ վկա:
7. Վերջապես հասկանանք՝ այլ բան է պրոպագանդան, այլ բան՝ գաղափարախոսությունը:
Վերջինը, շատ դեպքերում, գոյություն չունի: Ուղղակի իշխող դասակարգի կամ վերնախավերի շահերի պաշտպանության միջոց է՝ «զանգող արույր կամ հնչող ծնծղա», որին սպասարկելու գործին է լծվում պրոպագանդան:
Եվ միշտ հիշե՛նք, որ ազգում բազում են նրանք, ովքեր դավանում են «անձնական բարօրության կրոնը» (Գ. Նժդեհ)՝ ավելացնելով «սուտասան հայրենասերների» քանակը (Ռ. Պատկանյան):
Բայց եթե ուզում եք զանազանել չարն ու բարին, հարց տվեք ՝ տվյալ վիճակում ի՞նչ կանեին անցյալի հերոսները: Նվիրյալները՝ իսկական հերոսները:
Ծանոթացեք խմբագրական քաղաքականությանը և հաստատեք, որ համաձայն եք մեր խմբագրական քաղաքականության հետ:
Դառնալով «ՀԱՅԵՐ» համահայկականմեդիահարթակ նախագծի անդամ, Դուք ազատ եք «ՀԱՅԵՐ» համահայկականմեդիահարթակի Ձեր անձնական մեդիատարածքում տեղադրվող Ձեր հրապարակումներում (հոդված, ակնարկ,վերլուծություն,ուսումնասիրություն, նոթևայլն) արտահայտելու Ձեր կարծիքը, տեսակետը, դիրքորոշումը, սակայն մենքունենքխմբագրականքաղաքականության ընդունվածսկզբունքներ, որոնքԴուքևս պետքէընդունեք:
Եթեչեքընդունում մեր խմբագրական քաղաքականության սկզբունքները, Դուքչեքկարող դառնալ մեր համայնքի անդամ:
Ինչ խոսք, պարտադիրչէ, որ Դուք կիսեք մեր խմբագրական քաղաքականության սկզբունքները: Այսօր արտահայտվելու հարյուրավոր հարթակներ կան՝ սոցիալական ցանցերից մինչև սեփական բլոգային տիրույթներ:
Ուղղակի մենք ունենք ընդունված սկզբունքներ և ուզում ենք, որ «ՀԱՅԵՐ» համահայկականմեդիահարթակում ընդգրկվեն մարդիկ, որոնք ընդունում են դրանք:
Մեզ համար կարևորը ՊՐՈՖԵՍԻՈՆԱԼ խոսակցությունն է կոնկրետ ոլորտների շուրջ, որում էլ տեսնում ենք ՓՈԽԵԼՈՒԵՎՓՈԽՎԵԼՈՒ փիլիսոփայությունը:
Մենք հրապարակելու ենք բացառապես ՍՏՈՒԳՎԱԾ, ՀԱՎԱՍՏԻՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆ, ՓԱՍՏԱՐԿՎԱԾԿԱՐԾԻՔևՏԵՍԱԿԵՏ, ԽՈՐՔԱՅԻՆՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ, ՊՐՈՖԵՍԻՈՆԱԼՄԻՏՔ՝ շարադրված չաղարտված լեզվով, հարգալից, բարեկիրթտոնով:
Դուք իրավունքչունեք Ձեր հրապարակումներում օգտագործել ԱՆՎԱՆԱՐԿՈՒՄՆԵՐ, ցանկացած տեսակի ԱՆՎԱՅԵԼ, ԱՆՊԱՐԿԵՇՏ բառեր և արտահայտություններ, դրանց փոխարինող ԽՈՐՀՐԴԱՆՇԱՆՆԵՐ, ՆՇԱՆՆԵՐ, ԱՐՏԱՀԱՅՏՉԱՁԵՎԵՐ և այլն, այդ թվում՝ տառերի մտածված, ակնարկող բացակայություններ, կետադրական նշաններով՝ բազմակետեր, փակագծեր և այլն, արվող ակնարկներ, լեզվական աղավաղումներ:
«ՀԱՅԵՐ» համահայկական մեդիահարթակը բացառիկ նշանակություն է տալիս լեզվական խնդիրներին, լեզվի անաղարտությանը օգտատերերի նյութերի շարադրանքներում՝ ընդունելով միաժամանակ այն, որ լեզուն զարգացող երևույթ է:
Դուք չեքկարողտեղադրել անպարկեշտ բնույթի տեղեկատվություն, ՊՈՌՆՈԳՐԱՖԻԱ, ԲՌՆՈՒԹՅՈՒՆ, ԴԱԺԱՆՈՒԹՅՈՒՆ պարունակող, քարոզող տեքստեր, պատկերներ, նկարագրություններ, կենդանիների հետ անմարդկային վարվելու օրինակներ, սուիցիդի դրդող սադրիչ նյութեր, հրապարակումներ, անչափահասների իրավունքները, մարդու անձնական իրավունքները, անձնական կյանքի անձեռնմխելիությունը խախտող բնույթի տեղեկատվություն՝ տեքստեր,լուսանկարներ, արտահայտություններ և այլն:
Մենք ԱՆԹՈՒՅԼԱՏՐԵԼԻ ենք համարում որևէ կերպ վիրավորել որևէ մեկին, քննարկել որևէ մեկի ԱՆՁԸ՝ԴԻՐՔՈՐՈՇՄԱՆկամՏԵՍԱԿԵՏԻ, ԿԱՐԾԻՔԻփոխարեն, սեփական կարծիքի, տեսակետի կամ դիրքորոշման արտահայտումը պայմանավորել այլոց կամ նրանց տեսակետը, դիրքորոշումը անվանարկելով, տարածել սպառնալիքներ, վարկաբեկիչ բնույթի տեղեկատվություն, մարդու պատիվն ու արժանապատվությունը, գործարար համբավը վիրավորող՝ այդ թվում և այլ օգտատերերին կամ երրորդ անձանց վերաբերվող:
Մեր սկզբունքներին դեմ է ազգային, կրոնական կամ այլ կարգի անհանդուրժողականություն հրահրելը, ծայրահեղական մոտեցումներ պարունակող նյութեր տարածելը, հանցավոր գործունեությունը խրախուսելը, պետական, ռազմական, առևտրային գաղտնիք պարունակող տեղեկատվություն տեղադրելը:
Արգելվում է օգտատերերի կողմից գովազդային նյութեր, այդ թվում և քաղաքական, այդպիսի երանգավորում ունեցող տեղեկատվություն տարածելը, սպամեր ուղարկելը, այլ իրավունքներ և շահեր խախտելը:
Մենք մեզ իրավունք ենք վերապահելու «ՀԱՅԵՐ» համահայկականմեդիահարթակում չտեղադրել մեր համայնքի անդամ դարձած օգտատերերի բոլոր այն հրապարակումները, որոնք կխախտեն վերընշյալ պահանջները, այն հրապարակումները, որոնք մենք հիմնավորված կգտնենք, որ չեն համապատասխանում «ՀԱՅԵՐ» համահայկականմեդիահարթակի խմբագրական քաղաքականության սկզբունքներին:
Դա չի նշանակում, որ մենք դեմ ենք լինելու որևէ երևույթի քննադատությանը: Մենք լինելու ենք բաց և գնահատելու ենք բացախոսությունը, բայց և հարգելու ենք այն սկզբունքները, որոնք միջազգայնորեն ընդունված են որակյալ բովանդակություն արտադրող Մեդիայի կողմից:
Բ. Կատարել վարնագրայինքաղաքականությանմիջամտություն՝առանցվնասելունյութերիբովանդակայինկողմին:
Գ. Առարկություններ ներկայացնել լեզվական խնդիրների հետ կապված՝ բացառությամբ գրական ստեղծագործությունների լեզվի:
Դ. Որոշել նյութերիհամապատասխանությունը կամ անհամապատասխանությունըմերխմբագրականքաղաքականության սկզբունքներին:
Ե. Չթողարկելայն նյութերը, որոնք չեն համապատասխանում խմբագրական քաղաքականության սկզբունքներին:
Զ.Նյութերի հեղինակների հետ կատարել որոշ ճշգրտումներ՝ կապված նյութերում առկա տեղեկատվության, լեզվական խնդիրների, շարադրանքի և այլ հարցերի հետ:
Վեճերըմոդերատորներիհետանթույլատրելիեն:
«ՀԱՅԵՐ» համահայկականմեդիահարթակի խմբագրական քաղաքականության սկզբունքների անհամապատասխանության հետևանքով չտեղադրված հրապարակումների համար՝ անկախ դրանց քանակից և պարբերականությունից, «ՀԱՅԵՐ» համահայկականմեդիահարթակըպարտավորությունչիկրում:
Օգտատերըներկայացնելովիրհրապարակումը «ՀԱՅԵՐ» համահայկականմեդիահարթակում, հրապարակայնորենհայտարարումէ, որինքըտեղյակէ «ՀԱՅԵՐ»համահայկականմեդիահարթակիխմբագրականքաղաքականությանսկզբունքներին, համաձայնէդրանց և պարտավորվում է մնալ այդ սկզբունքների սահմաններում:
Պահպանելով օգտատերերի հրապարակումները իրենց անձնական մեդիահարթակներում՝ տեղադրված մեր կողմից օգտագործվող սերվերային տարածքներում, մենք չենք հավակնում լինել իրավունքի կրող՝ կապված օգտատիրոջ հրապարակումների իրավունքների հետ:
«ՀԱՅԵՐ» համահայկականմեդիահարթակը պարտավորվածություն չունի վերադարձնել օգտատերերի նյութերը, գրախոսել դրանք, տալ կարծիք, մեկնաբանություն և այլն:
«ՀԱՅԵՐ» համահայկականմեդիահարթակի միջոցով չի թույլատրվում որևէ կերպ տարածել ուրիշների ինտելեկտուալ սեփականությունը, երրորդ անձանց սեփականությունը: Դա հանդիսանում է անօրինական գործունեություն:
Օգտատերը պարտավորվում է չտարածել ուրիշի կամ երրորդ անձանց ստեղծած բովանդակությունը: Օգտատերն ինքն է պատասխանատվություն կրելու նմանօրինակ գործունեության համար: