Հասմիկ Կյուրեղյան
Հասմիկ Կյուրեղյան

 

Կրթության

ոլորոտում

լավագույնը

համարվող

Լոնդոնի

Համալսարա-

նական

Քոլեջի՝

UCL-ի

կրթության

ինստիտուտի

դոկտորան-

տուրայի (PhD)

ուսանող է։

 

Ունի

անգլերենի

դասավանդ-

ման մագիս-

տրոսի

աստիճան

Հայաստանի

Ամերիկյան

Համալսարանից։

 

Զբաղվում է

մեծահասակ-

ների

կրթության,

ուսուցիչների

նախնական

եւ շարունա-

կական

կրթության

ուսումնա-

սիրություն-

ներով։

 

Զեկույցներով

հանդես է եկել

տարբեր

համաժողով-

ներում՝

Հայաստանում,

Ուկրաինայում,

Ղազախստանում,

Անգլիայում։

 

Ունի շուրջ

վեց տարվա

դասավանդման

փորձ։

 

Մասնակցել է

Հայաստանում

առաջին

ծավալուն

ուսումնասիրու-

թյանը հանրա-

կրթության

պետական

չափորոշչի,

առարկայական

չափորոշիչների

և ծրագրերի

բարելավման

ուղղությամբ։

«Իսկ ո՞վ է ասել, որ ուսուցիչը կատարող է...». ՀԱՍՄԻԿ ԿՅՈՒՐԵՂՅԱՆ

Իսկ ո՞վ է ասել, որ ուսուցիչը կատարող է, կամ պետք է կատարող լինի։ 

«Ամեն աշակերտ իրեն հավատացող ուսուցչի կարիք ունի….». ՀԱՍՄԻԿ ԿՅՈՒՐԵՂՅԱՆ

Ուսուցիչները, հաճախ անկախ իրենցից, ձևավորում են որոշակի սպասումներ այս կամ այն աշակերտի հաջողության հետ կապված և սրա արդյունքում սկսում են տարբեր կերպ վերաբերվել աշակերտներին։ Կարևոր է գիտակցել, որ մենք ավելին ենք, քան կանք, սակայն չունենք գերմարդու հատկանիշներ։ Մեր հաջողության բանալին մեր մեջ է և մեր նկատմամբ հավատի, հետևաբար կարևոր է, որ աշակերտի հաջողության ուղենիշերը միասին սահմանեն ուսուցիչն ու աշակերտը՝ ինքնաճանաչման և հաջողության հանդեպ հավատի հիմքով։ 

«Ազատե՞նք ուսուցչին անընդհատ վերապատրաստումից...». ՀԱՍՄԻԿ ԿՅՈՒՐԵՂՅԱՆ

Արդյոք ուզում ենք ունենալ ուսուցիչ, ով սպասում է հերթական վերապատրաստմա՞նը, որպեսզի կարողանա լուծել իր դասարանում առկա խնդիրը, թե՞ ժամանակ եւ ռեսուրս (մարդկային եւ ֆինանսական) ենք  ներդնում՝ ձեւավորելու այնպիսի ուսուցիչ, որն ինքը կբացահայտի իր խնդիրն ու կգտնի դրա լուծումը։

գործընկերներ

webtv.am

ՄԻՇՏ ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ՀԵՏ

zham.ru

ЖАМ-ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿ

http://www.greentravel.am/en

ՃԱՆԱՉԻՐ ԿԱՆԱՉ ՀԱՅԱՍՏԱՆԸ, ԱՊՐԻՐ ԵՐԿԱՐ

mmlegal.am

ՄԵՆՔ ԳԻՏԵՆՔ ՁԵՐ ԻՐԱՎՈՒՆՔՆԵՐԸ