«ՀԱՅԵՐ» մեդիահարթակ
«ՀԱՅԵՐ» մեդիահարթակ

 

Մենք

հավատում 

ենք

մեզ:

«Կամ մեր խորհրդավոր անցյալը․․․». ՎԱՌԼԵՆ ԱԼԵՔՍԱՆՅԱՆ

«․․․Ես կարծում եմ, որ մեր ամենամեծ կորուստը խղճի կորուստն է։ Եթե կորցնում ես խիղճդ կամ գիտակցաբար անցնում ես խղճիդ վրայով, ամեն ինչի ընդունակ ես դառնում․․․»․ գրել է Վառլեն Ալեքսանյանը։

«Մետաֆիզիկական որոնումների արվեստագետը…». ՆԱՐԵԿ ՀԱՅՐԱՊԵՏՅԱՆ

Ինչո՞ւ է արվեստագետը ներկայանում «Ես»-ի և «Այն»-ի միջև: Որովհետև «Ես»-ի և «Այն»-ի միջև չկա տարբերություն, չկա սահման, չկա անջրպետ, ջրբաժան չկա և իրական արվեստը ծնվում է հենց այն պահին, երբ վերանում է տարածությունը «Ես»-ի և «Այն»-ի միջև, ինչպես սերը երևակվում է այն ժամանակ, երբ գալիս է այր ոև կին մի մարմինը:

«Թողե՛ք վերջապես հարյուրամյա հոբելյանների ակնածանքը...»

«Ո՞վ է Մատիսը,- բղավեց Վահանը,- ես ոչ մի Մատիս էլ չե՛մ ճանաչում։ Լա՜վ տղա էր Մատիսը։ Ես Կիլպ Վահանն եմ։ Դիակասերնե՛ր։ Նեկրոֆիլնե՛ր։ Սիրե՛ք կենդանի մարդկանց։ («Կիլպ»՝ էստոներենից թարգմանաբար նշանակում է Վահան. Խմբ.)

«Եթե պատմվածքը սիրելի կին է, ապա պիեսը՝ կրակոտ սիրուհի». ԴԱՎԻԹ ԽԱՉԻՅԱՆ

Խաչիյանի հերոսը մտածող մարդն է՝ սթափ տրամաբանողից մինչև ռոմանտիկ գերզգացմունքային: Նրա հերոսները գործում են իրականից մինչև երևակայականից անդին տիրույթներում՝ ամեն անգամ ընթերցողին փոխանցելով ապրումակցումի հուսատուն լիցք, բայց նաև՝ մտորելու հնարավորություն:

«Գնաց՝ չհասկացվելու պատրաստ...». ՎԱՆՈ ՍԻՐԱԴԵՂՅԱՆ

«Նա մի մեծ թշնամանքի զոհ գնաց, որն իր անձի հանդեպ չէր, այլ իր ընկերների, իր Շարժման, իր ժողովրդի ազատ ապրելու կամքի դեմ։ Թշնամությունը կարող է գիտակցված լինել, կարող է՝ ոչ․ դրանից հետևանքի ահավորությունը չի նվազում։ Ավելին՝ չգիտակցված թշնամությունը ատելությունը վերածում է անասնական մոլուցքի, որից փրկություն չունի լավը, ողջախոհը, բանականը։

«Արյուն լիճ». ԶՈՐԱՅՐ ԽԱԼԱՓՅԱՆ

Հանգուցյալների հիշատակը հարգելով՝ ուրիշ բան չասացին, միայն այն, որ ջահել տարիներին իրար սիրած են եղել, բայց միմյանց չեն արժանացել, ով գիտի ինչ է պատահել նրանց սայլի մեջ, ձիերը աչքաթող են արել, կամ իսկապես տեսել են Ենգոյի ձին, երազանքը կատարվել է, ուրիշ ի՜նչ պիտի պատահեր, դա է, ով տեսնի Ենգոյի ձին՝ նրա երազանքը կկատարվի այդ գնով։

«Ֆրունզիկն ու Բուբան հերթով կենացներ էին ասում, Սերգեյի աչքերը...»

Ֆրունզիկն ու Բուբան հերթով կենացներ էին ասում. Սերգեյի աչքերը մի քանի անգամ արցունքոտվեցին: Թմբլիկ մատներով բաժակը խաղացնելով` նա հուզված պատասխանում էր ինչ-որ հարցերի, նրան անընդհատ գրկում էին, Սերգեյի ձայնը խռպոտվել էր, մենք հաճույքով կոնյակ էինք խմում, և երբ մեզ հրավիրեցին դահլիճ բարձրանալ` նա մի րոպեով թարմ օդի դուրս գալու թույլտվություն վերցրեց:

«Հայացք». ԶՈՐԱՅՐ ԽԱԼԱՓՅԱՆ

Տասն օր անց դին կրկին հանեցին և ցինկե դագաղով ուղարկեցին մորը։ Կամ ասացին, որ ուղարկել են։ Մոր պատասխան նամակ գրելն իրեն էր հանձնարարված, երևի այն կապով, որ այլևս կար այդ երկուսի միջև։ Նա խոստացավ ծառայությունից հետո գնալ նրան տեսակցության ու նոր միայն մեկնել տուն։

«ԴԻԼԻՋԱՆ» Ազգային պարկի...

ԵՄ «Սևծովյան ավազանի երկրների շրջակա միջավայրի պահպանության համատեղ մոնիթորինգի ծրագիր» (EU BSB 884 Ecomonitoring project)

Համատեղ մոնիթորինգի ծրագիր

ԵՄ «Սևծովյան ավազանի երկրների շրջակա միջավայրի պահպանության համատեղ մոնիթորինգի ծրագիր» (EU BSB 884 Ecomonitoringproject)

գործընկերներ

webtv.am

ՄԻՇՏ ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ՀԵՏ

zham.ru

ЖАМ-ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿ

http://www.greentravel.am/en

ՃԱՆԱՉԻՐ ԿԱՆԱՉ ՀԱՅԱՍՏԱՆԸ, ԱՊՐԻՐ ԵՐԿԱՐ

mmlegal.am

ՄԵՆՔ ԳԻՏԵՆՔ ՁԵՐ ԻՐԱՎՈՒՆՔՆԵՐԸ